Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14905
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Папач, Ольга Іванівна | - |
dc.contributor.author | Papach, Olha Ivanivna | - |
dc.date.accessioned | 2022-05-12T18:15:47Z | - |
dc.date.available | 2022-05-12T18:15:47Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Папач О. І. Реалізація завдань шкільної природничо-математичної освіти засобами неперервної освіти в Україні (Одеська область) / Папач О. І. // Матеріали Міжнародна науково-практична конференція «Сучасні тенденції та фактори розвитку педагогічних та психологічних наук в Україні та країнах ЄС»,(м. Люблін, Республіка Польща, 2020 р., 25-26 сентября). – Люблін : Люблінська Політехніка, 2020. – С. 75-79. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14905 | - |
dc.description.abstract | Шкільна природничо-математична освіта є надзвичайно важливим і необхідним компонентом інтелектуального та творчого розвитку особистості, формування її наукового світогляду. В останні роки негативним фактором впливу на розвиток вітчизняної економіки є нестача фахівців природничо-математичної спрямованості. «Основною причиною такого дефіциту є втрата популярності науково-технічних, інженерних професій і, як наслідок, зниження рівня заінтересованості у вивченні предметів природничої, технологічної, математичної освітніх галузей у здобувачів освіти, про що свідчить, зокрема, негативна динаміка кількості випускників закладів загальної середньої освіти, які проходять зовнішнє незалежне оцінювання з математики, фізики, хімії та біології. Протягом наступних років перед школами та закладами післядипломної педагогічної освіти постанутьпитання опанування трансформації змісту й методичного супроводу шкільної природничо-математичної освіти, застосування інтеграції та інформатизації навчальних предметів як провідних тенденцій розвитку освіти й суспільства в цілому. Вже нині актуальним є оволодіння педагогічними технологіями, необхідними для вдалого викладання інтегрованого курсу «Природничі дисципліни». | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Кафедра педагогіки та соціального управління Інституту права та психології , Люблінська Політехніка | uk |
dc.subject | природничо-математична освіта | uk |
dc.subject | неперервна освіта в Україні | uk |
dc.subject | реформування шкільної освіти | uk |
dc.subject | українська школа | uk |
dc.subject | освітній процес | uk |
dc.title | Реалізація завдань шкільної природничо-математичної освіти засобами неперервної освіти в Україні (Одеська область) | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Кафедра математики і методики її навчання |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Papach Olha Ivanivna 2020.pdf | 172.49 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.