Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14864
Title: | Концептуальні положення в стратегії підвищення якості педагогічної підготовки майбутніх учителів філологів |
Authors: | Яблонська, Тетяна Миколаївна Yablonska, Tetyana Mykolaivna |
Keywords: | педагогічна підготовка рольова перспектива стратегія підвищення якості педагогічної підготовки |
Issue Date: | 2012 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Яблонська Т. М. Концептуальні положення в стратегії підвищення якості педагогічної підготовки майбутніх учителів філологів / Т. М. Яблонська // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2012. – № 8. – С. 163-168. |
Abstract: | У статті визначено концептуальні засади реалізації рольової перспективи як стратегії підвищення якості педагогічної підготовки майбутніх учителів філологів. Педагогічна підготовка, її стратегія на підвищення якості і забезпечення високого рівня професіоналізму майбутнього вчителя-філолога здійснюється за рахунок реалізації принципу рольової перспективи. Механізмом реалізації рольової перспективи виступає імітаційно-рольова ситуація, що моделюється під час педагогічної підготовки через різні форми аудиторних занять, самостійної роботи з педагогічних дисциплін і педагогічної практики. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14864 |
Appears in Collections: | 2012 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Yablonska.pdf | 546.37 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.