Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14857
Назва: | Компонентна структура підготовки майбутніх учителів гуманітарних дисциплін до за стосування індивідуальних освітніх траєкторій діяльності учнів |
Автори: | Руденко, Тетяна Борисівна Rudenko, Tetyana Borysivna |
Ключові слова: | мотиваційний компонент підготовки майбутніх учителів когнітивний компонент підготовки майбутніх учителів діяльнісний компонент підготовки майбутніх учителів рефлексивний компонент підготовки майбутніх учителів |
Дата публікації: | 2012 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Руденко Т. Б. Компонентна структура підготовки майбутніх учителів гуманітарних дисциплін до за стосування індивідуальних освітніх траєкторій діяльності учнів / Т. Б. Руденко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2012. – № 8. – С. 143-146. |
Короткий огляд (реферат): | У статті визначено компоненти та їх показники у структурі підготовленості майбутніх учителів гуманітарних дисциплін до застосування індивідуальних освітніх траєкторій, формуванню яких необхідно приділяти увагу під час професійної підготовки. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14857 |
Розташовується у зібраннях: | 2012 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Rudenko.pdf | 533.82 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.