Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14768
Назва: | Теоретичне підґрунтя проблеми застосування принципів педагогічної фасилітації у професійній діяльності вчителя сучасної школи |
Інші назви: | Theoretical basis of the problem of application of the principles of pedagogical facilitation in the professional activity of a modern school teacher |
Автори: | Галіцан, Ольга Анатоліївна Halitsan, Olha Anatoliivna |
Ключові слова: | педагогічна фасилітація підготовка майбутніх учителів система вищої освіти principle pedagogical facilitation future teachers’ training the system of higher education |
Дата публікації: | 2012 |
Видавництво: | Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова |
Бібліографічний опис: | Галіцан О. А. Теоретичне підґрунтя проблеми застосування принципів педагогічної фасилітації у професійній діяльності вчителя сучасної школи / О. А. Галіцан // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики. - 2012. - Вип. 18. - С. 130-133. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядається проблема застосування принципів педагогічної фасилітації у професійній діяльності вчителя сучасної школи. Представлено результати теоретичного аналізу наукового фонду з проблематики підготовки майбутніх учителів як фасилітаторів у системі вищої освіти. The article highlights the problem of pedagogical facilitation principles implementation into the professional activity of a modern school teacher. There have been represented the results of the scientific fund analysis concerning the problem of future teachers’ training as facilitators in the system of higher education. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14768 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра педагогіки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Halitsan Olha Anatoliivna 2012.pdf | 208.39 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.