Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14697
Назва: | Розвиток словесної творчості дітей передшкільного віку за допомогою фантастичної казки |
Інші назви: | Development of verbal creativity of children of preschool age with the help of a fantastic tale |
Автори: | Непомняща, Ірина Миколаївна Nepomniashcha, Iryna Mykolaivna |
Ключові слова: | словесна творчість діти передшкільного віку творча діяльність фантастичка казка ігри-фантазування нетрадиційні методи роботи з казкою мовленнєвотворча діяльність verbal creativity children of preschool age creative activity fantastic fairy tale speech-creative activity fantasy games unconventional methods of working with fairy tale |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка |
Бібліографічний опис: | Непомняща І. М. Розвиток словесної творчості дітей передшкільного віку за допомогою фантастичної казки / І. М. Непомняща // Інноваційна педагогіка. - 2019. - Вип. 19(1). - С. 164-168. |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена одній з актуальних проблем розвитку словесної творчості дітей передшкільного віку. Базова програма визначає його як одне із провідних завдань сучасної освіти. У стихійному пошуку нових методів і технологій, спрямованих на його реалізацію, поза увагою залишається такий ефективний і перевірений часом засіб розвитку словесної творчості, як казка. Саме казка якнайкраще активізує дитячу уяву і творчість, служить зразком зв’язної розповіді і літературної мови, джерелом образів і сюжетів. Цим зумовлена актуальність дослідження. Зокрема, розкривається сутність такихпонять, як «творча діяльність», «словесна творчість», «мовленнєвотворча діяльність», «фантастична казка», «ігри-фантазування», «нетрадиційні методи роботи з казкою». Основна увага зосереджується на теоретико-методичних засадах розвитку словесної творчості казкою в дітей переддошкільного віку. Науковці зазначають, що головною цінністю творчої діяльності є не створення певного продукту, а самореалізація та самовдосконалення дитини. У педагогічних дослідженнях доведено, що мовленнєвотворча діяльність успішно здійснюється у старшому дошкільному віці під впливом спеціального навчання. The article is devoted to one of the urgent problems of development of verbal creativity of children of preschool age. The base program defines it as one of the leading tasks of modern education. Seeking for new methods and technologies aimed at its realization, such an effective and time-tested tool for the development of verbal creativity as a fairy tale remains unaddressed. Namely, the fairy tale best activates children’s imagination and creativity, serves as an example of coherent storytelling and literary language, the source of images and plots. This concept determines the relevance of the study. In particular, the essence of such concepts as creative activity, verbal creativity, speech-creative activity of a fantastic fairy tale, games-fantasizing, unconventional methods of work with a fairy tale are revealed. The main focus is on the theoretical and methodological foundations of the development of verbal creativity a fairy tale in pre-school children. Scientists note that the main value of creative activity is not the creation of a certain product, but self-realization and self-improvement of the child. Speech-creative activity is successfully carried out in the senior preschool age under the influence of special ed. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14697 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра теорії та методики дошкільної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Nepomniashcha Iryna Mykolaivna.pdf | 160.16 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.