Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14687
Title: | Фізичне виховання дітей з вадами зору в системі соціалізації, адаптації та інтеграції |
Other Titles: | Physical training of children with sight infringements in system of socialization of adaptation and integration |
Authors: | Форостян, Ольга Іванівна Forostjan, Olha Ivanivna |
Keywords: | фізичні вправи діти з порушеннями зору корекція корекційно-розвиваючий вплив physical exercises children with infringements of sight correction correctionаl-developing influence |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова |
Citation: | Фізичне виховання дітей з вадами зору в системі соціалізації, адаптації та інтеграції / О. І. Форостян // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2015. - Вип. 6. - С. 65-68. |
Abstract: | У статті приводяться результати експериментально-педагогічних досліджень з впливу фізичних навантажень, а також викладаються методичні прийоми фізичного виховання в системі соціальної адаптації та інтеграції дітей з порушенням зору. Активні заняття фізичними вправами дозволяють частково компенсувати відсутність у сліпих зору, дякуючи значному удосконаленню мускульно-рухових відчуттів і функцій інших аналізаторів. Систематичні заняття фізичними вправами покращують здоров'я людини, одночасно сприяють виправленню і координації рухів, постави, ходи, розвитку фізичних здібностей, вихованню морально-вольових якостей, соціалізації та інтеграції в суспільство. The article gives the results of experimental-pedagogical research. Techniques of physical education in the system of social adaptation of the deaf children are presented. Researchers in the field of physical training took away great attention to corporal exercises, gymnastics with shells, to gymnastic breath, employment on a bicycle were recommended. At the present stage of development of a society of carrying out of complex actions for socialisation of people with special educational needs and their attraction to active life — one of priority directions of social policy. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14687 |
Appears in Collections: | Кафедра теорії і методики фізичної культури та спортивних дисциплін |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Forostjan Olha Ivanivna 2015.pdf | 437 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.