Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14667
Title: | Використання технології критичного мислення на сучасному уроці географії |
Authors: | Маркітан, С. В. |
Keywords: | інтелектуальні якості особистості урок географії формування ключових компетентностей критичне мислення особистісно-орієнтований підхід |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"; Нерубайський навчально-виховний комплекс "школа-гімназія" Нерубайської сільської ради |
Citation: | Маркітан С. В. Використання технології критичного мислення на сучасному уроці географії / С. В. Маркітан // Модернізація освітнього процесу в сучасних закладах освіти : збірник наукових праць / редкол. О. Я. Чебикін та [ін.]; / Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"; Нерубайський навчально-виховний комплекс "школа-гімназія" Нерубайсько сільської ради. – Одеса: Університет Ушинського, 2022. – С. 95-100. |
Abstract: | У статті описано технології критичного мислення на сучасному уроці географії. Сучасний урок географії - це урок, на якому повинно бути максимум дитини та мінімум вчителя; урок, на якому більше працюють діти, а педагог тільки спрямовує їхню роботу; урок, на якому немає обов'язків, немає стереотипу. Метою уроків географії є розвиток розумових навичок учнів 6-11класів, необхідних не тільки у навчанні, а й у звичайному житті (уміння приймати рішення, працювати з інформацією, аналізувати різні сторони явищ), формування інтелектуальних якостей особистості, конструювання свого освітнього маршруту. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14667 |
Appears in Collections: | 2022 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Markitan S.W. 2022.pdf | 1.79 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.