Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14657
Title: | Педагогічна антропологія К. Д. Ушинського щодо професійного становлення майбутніх педагогів |
Authors: | Княжева, Ірина Анатоліївна Knyazheva, Iryna Anatoliyivna |
Keywords: | педагогічна антропологія К. Д. Ушинського антропологізм цінність антропології принцип гуманізму значення педагогічної професії педагог дидактика К. Д. Ушинського виховання |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"; Нерубайський навчально-виховний комплекс "школа-гімназія" Нерубайської сільської ради |
Citation: | Княжева І. А. Педагогічна антропологія К. Д. Ушинського щодо професійного становлення майбутніх педагогів / І. А. Княжева // Модернізація освітнього процесу в сучасних закладах освіти : збірник наукових праць / редкол. О. Я. Чебикін та [ін.]; / Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"; Нерубайський навчально-виховний комплекс "школа-гімназія" Нерубайсько сільської ради. – Одеса: Університет Ушинського, 2022. – С. 15-24. |
Abstract: | Проблема змісту освіти є актуальною не лише в наші часи. Вона хвилювала і К. Д. Ушинського. Теоретичний і практичний фонд педагогічної спадщини К. Ушинського прогресивний і актуальній, заслуговує на глибоке і різнобічне вивчення, аналіз і широке використання у практиці професійного становлення майбутніх педагогів, надає змогу не лише виокремити основні вимоги и завдання щодо професійної підготовки майбутніх педагогів, але і використати їх для наступної корекції освітнього процесу в досягненні мети особистісного розвитку і професійного становлення майбутнього педагога в сучасному закладі вищої педагогічної освіти. У «Педагогічній антропології» К. Ушинського людина розглядається як головне Боже створіння, фізична істота, що має безсмертну душу, створену для добра. Зв’язок душі й тіла, за висловом К. Ушинського, є «величною тайною створіння». Великого значення надавав К. Ушинський підготовці освіченого, зацікавленого у саморозвитку і самовихованні педагога, запропонував розгорнуту наукову теорію професійного становлення педагога на базі семінарів і організації педагогічних факультетів при університетах, висунувши основну вимогу єдності навчання і виховання: навчання має сенс у педагогічному процесі тільки як спосіб виховання. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14657 |
Appears in Collections: | 2022 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Knyazheva Iryna Anatoliyivna 2022.pdf | 1.8 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.