Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14657
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКняжева, Ірина Анатоліївна-
dc.contributor.authorKnyazheva, Iryna Anatoliyivna-
dc.date.accessioned2022-04-20T08:33:11Z-
dc.date.available2022-04-20T08:33:11Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКняжева І. А. Педагогічна антропологія К. Д. Ушинського щодо професійного становлення майбутніх педагогів / І. А. Княжева // Модернізація освітнього процесу в сучасних закладах освіти : збірник наукових праць / редкол. О. Я. Чебикін та [ін.]; / Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"; Нерубайський навчально-виховний комплекс "школа-гімназія" Нерубайсько сільської ради. – Одеса: Університет Ушинського, 2022. – С. 15-24.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14657-
dc.description.abstractПроблема змісту освіти є актуальною не лише в наші часи. Вона хвилювала і К. Д. Ушинського. Теоретичний і практичний фонд педагогічної спадщини К. Ушинського прогресивний і актуальній, заслуговує на глибоке і різнобічне вивчення, аналіз і широке використання у практиці професійного становлення майбутніх педагогів, надає змогу не лише виокремити основні вимоги и завдання щодо професійної підготовки майбутніх педагогів, але і використати їх для наступної корекції освітнього процесу в досягненні мети особистісного розвитку і професійного становлення майбутнього педагога в сучасному закладі вищої педагогічної освіти. У «Педагогічній антропології» К. Ушинського людина розглядається як головне Боже створіння, фізична істота, що має безсмертну душу, створену для добра. Зв’язок душі й тіла, за висловом К. Ушинського, є «величною тайною створіння». Великого значення надавав К. Ушинський підготовці освіченого, зацікавленого у саморозвитку і самовихованні педагога, запропонував розгорнуту наукову теорію професійного становлення педагога на базі семінарів і організації педагогічних факультетів при університетах, висунувши основну вимогу єдності навчання і виховання: навчання має сенс у педагогічному процесі тільки як спосіб виховання.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"; Нерубайський навчально-виховний комплекс "школа-гімназія" Нерубайської сільської радиuk
dc.subjectпедагогічна антропологія К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectантропологізмuk
dc.subjectцінність антропологіїuk
dc.subjectпринцип гуманізмуuk
dc.subjectзначення педагогічної професіїuk
dc.subjectпедагогuk
dc.subjectдидактика К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectвихованняuk
dc.titleПедагогічна антропологія К. Д. Ушинського щодо професійного становлення майбутніх педагогівuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2022

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Knyazheva Iryna Anatoliyivna 2022.pdf1.8 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.