Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14655
Назва: | Методичні рекомендації до організації самостійної роботи з навчальної дисципліни «Технологія створення психодіагностичних інструментів» для здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти за спеціальністю 053 Психологія |
Автори: | Казанжи, Марія Йосипівна Kazanzhy, Maria Yosypivna |
Ключові слова: | методичні рекомендації психодіагностичний інструмент психологія |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Казанжи М.Й. Методичні рекомендації до організації самостійної роботи з навчальної дисципліни «Технологія створення психодіагностичних інструментів» для здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти за спеціальністю 053 Психологія. Одеса: Університет Ушинського. 2021. 34 с. |
Короткий огляд (реферат): | Мета навчальної дисципліни: сприяння набуттю знань щодо особливостей створення психодіагностичних інструментів, перевірки їх психометричних параметрів та вмінь це здійснювати. Очікувані результати вивчення дисципліни 5 знати: - основні вимоги до розробки психодіагностичних методик, правила їх застосування; - психометричні основи проектування, розробки та адаптації психодіагностичних методик; - специфіку планування створення психодіагностичного інструметарію в залежності від феномену, що вивчається; - особливості різних вимірювальних шкал психодіагностичних методик; - параметри оцінки ефективності психодіагностичних інструментів; - професійні та етичні вимоги до користувачів та розробників психодіагностичних методик; вміти: - орієнтуватися в різноманітних видах тестів задля обрання найбільш ефективного для діагностики певного феномену; - встановлювати різновид вимірювальної шкали як у існуючого тесту, так і проектувати тести з певними типом шкали; - проектувати конструкт, планувати етапи, розробляти шкали та індикатори методики; - адаптувати існуючі методики та оцінювати ефективність створених психодіагностичних інструментів за основними психометричними параметрами; - дотримуватися професійних та етичних вимоги при створенні та використанні психодіагностичних методик. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14655 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра загальної та диференціальної психології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
VK Tehnologia stvor psygodiagn inst.pdf | 364.41 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.