Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14636| Title: | Використання дидактичних ігор на уроках англійської мови в сучасній школі |
| Authors: | Ноздрова, Оксана Павлівна Nozdrova, Oksana Pavlivna Дулгер, М. |
| Keywords: | ігрове навчання новітні технології дидактична гра на уроці урок англійської мови активізація навчальної діяльності учнів |
| Issue Date: | 2022 |
| Publisher: | Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"; Нерубайський навчально-виховний комплекс "школа-гімназія" Нерубайської сільської ради |
| Citation: | Ноздрова О. П. Використання дидактичних ігор на уроках англійської мови в сучасній школі / О. П. Ноздрова, М. Дулгер // Модернізація освітнього процесу в сучасних закладах освіти : збірник наукових праць / редкол. О. Я. Чебикін та [ін.]; / Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"; Нерубайський навчально-виховний комплекс "школа-гімназія" Нерубайсько сільської ради. – Одеса: Університет Ушинського, 2022. – С. 166-173. |
| Abstract: | Ігрове навчання є дуже актуальним у час новітніх технологій. Воно найбільш ефективно впливає на інтерес дітей та зваблюює їх залишити смартфони та пограти. Наведемо зразки дидактичних ігор, які ми використовували на уроках англійської мови у сучасній школі. Використання ігрових технологій на уроках англійської мови допомагає у засвоєнні матеріала школярами на уроках. В процесі ігрового навчання дитина більш захоплена матеріалом, краще сприймає інормацію. Ігри згуртовують клас, допомагають розвиватися учням, удосконалюють уміння дітей, їх навички, а також діти вчаться працювати у команді. |
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14636 |
| Appears in Collections: | 2022 |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Nozdrova Oksana Pavlivna 2022.pdf | 2.18 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.