Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14562
Назва: | Intercultural Activities in Teaching Foreign Languages: Modern Ukrainian Dimension |
Інші назви: | Міжкультурна діяльність у навчанні іноземних мов: сучасний український вимір |
Автори: | Корольова, Тетяна Михайлівна Korolova, Tetiana Mykhailivna Попова, Олександра Володимирівна Popova, Oleksandra Volodymyrivna |
Ключові слова: | English Chinese Turkish Korean teaching foreign languages Ukrainian students crosscultural communication англійська мова китайська мова турецька мова корейська мова викладання іноземних мов українські студенти міжкультурне спілкування |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Korolova Т. М. Intercultural Activities in Teaching Foreign Languages: Modern Ukrainian Dimension / Т. М. Korolova, О. V. Popova // A Longitudinal Classroom-Based Study in Saudi Arabia. - 2021. - V. 12, №3. September. - Р. 432-449. |
Бібліографічний опис: | Arab World English Journal (AWEJ) Volume 12. Number 3. September 2021 |
Короткий огляд (реферат): | The article covers the issues related to implementing intercultural events into teaching foreign languages to Ukrainian university students. Against the backdrop of the requirements set by the Bachelor Educational Programs learning outcomes, the main aim of this research is to investigate how the integration of international work and methodological tools of teaching foreign languages to Ukrainian students can contribute to their academic success. The significance of the study manifests itself through the analysis of the methodological background for successful teaching foreign languages to Ukrainian students under current transformed teaching learning conditions. У статті висвітлюються питання впровадження міжкультурних заходів у навчання іноземних мов студентам українських вишів. На тлі вимог, які висуваються до результатів навчання за освітніми програмами бакалавра, головною метою даного дослідження є дослідити, як інтеграція міжнародної роботи та методичних засобів навчання іноземних мов українських студентів може сприяти їх академічній успішності. Важливість дослідження проявляється через аналіз методологічної основи успішного викладання іноземних мов українських студентів у сучасних трансформованих умовах викладання навчання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14562 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра перекладу і теоретичної та прикладної лінгвістики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Intercultural Activities in Teaching 2021.pdf | 359.14 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.