Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14543
Назва: | Образ Наполеона ІІІ у живописі Другої Імперії |
Автори: | Іванько, А. А. |
Ключові слова: | Образ Наполеона ІІІ у живописі французький історичний живопис образотворче мистецтво ХІХ століття простір картини картина Іполіта Фландрена період Другої Імперії у Франції |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського" |
Бібліографічний опис: | Іванько А. А. Образ Наполеона ІІІ у живописі Другої Імперії / А. А. Іванько // Історіосфера : матеріали Сімнадцятої наукової конференції викладачів, здобувачів вищої освіти та молодих учених Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського, [8-9 квіт. 2022 р.] / Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського, Рада молодих учених та спеціалістів; [ Ю. А. Добролюбська (відп. ред.) та ін.]. – Одеса : [ПНПУ імені К. Д. Ушинського], 2022. – С. 77-81. |
Короткий огляд (реферат): | У статті представлена еволюція французького історичного живопису. Період Другої Імперії у Франції ніяк не можна назвати героїчним, і головний його персонаж, Луї-Наполеон, який не відповідає образу героя. Політичний авантюрист, який силою обставин отримав трон свого великого дядька, став героєм безлічі карикатур, памфлетів, куплетів і навіть оперет. Наприклад, в «Периколі» Ж. Оффенбаха король, що гуляє інкогніто столицею у супроводі хору, що виконує «вшануймо його інкогніто», надзвичайно схожий на Наполеона III, що так само гуляв Парижем і, вважаючи, що його ніхто не впізнає, з вдячністю потискав руки поліцейським агентам в цивільному одязі. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14543 |
Розташовується у зібраннях: | 2022 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ivanko A. 2022.pdf | 1.25 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.