Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14507
Назва: | Inclusive culture as a sign of humanization of the ukrainian society and personal and professional quality of a competitive teacher |
Інші назви: | Інклюзивна культура як ознака гуманізації українського суспільства та особистісно-професійної якості конкурентоспроможного вчителя |
Автори: | Kichuk, Nadiya Vasylivna Кічук, Надія Василівна |
Ключові слова: | inclusion inclusive culture humanization інклюзія інклюзивна культура гуманізація |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Аріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського |
Бібліографічний опис: | Kichuk N. V. Inclusive culture as a sign of humanization of the ukrainian society and personal and professional quality of a competitive teacher / N. V. Kichuk // Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. – 2019. – Ariel. – Issue №10. – Р. 74-78. |
Короткий огляд (реферат): | The article highlights the scientific researches on the problem of inclusive culture formation both in society and in modern education. The author presents the results of the analysis of successful educational practices in the field of inclusion in different countries of Europe - Netherlands, England, Finland, etc. The most recent scientific studies have proved the right to consider contextual approach as constructive one. In a considerable amount of research material, scientists argue for the fundamental importance of stimulating professionals’ motivation for social partnership in addressing inclusion issues. У статті висвітлено наукові дослідження проблеми формування інклюзивної культури як у суспільстві, так і в сучасній освіті. Наведено результати аналізу успішних освітніх практик у сфері інклюзії в різних країнах Європи – Нідерландах, Англії, Фінляндії та ін. Останні наукові дослідження підтвердили право розглядати контекстний підхід як конструктивний. У значній кількості дослідницького матеріалу вчені доводять принципову важливість стимулювання мотивації фахівців до соціального партнерства у вирішенні проблем інклюзії. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14507 |
Розташовується у зібраннях: | 2019 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kichuk Nadiia 2019.pdf | 131.68 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.