Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14505
Назва: | A competency-based approach as a strategy for updating modern training of future natural sciences bachelors |
Інші назви: | Компетентнісний підхід як стратегія оновлення сучасної підготовки майбутніх бакалаврів природничих наук |
Автори: | Gramatyk, Nadiia |
Ключові слова: | New Ukrainian school quality of education competency competencybased paradigm of education future bachelors of natural sciences нова українська школа якість освіти компетентність компетентнісна парадигма освіти майбутні бакалаври природничих наук |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Аріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського |
Бібліографічний опис: | Gramatyk N. A competency-based approach as a strategy for updating modern training of future natural sciences bachelors / N. Gramatyk // Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. – 2019. – Ariel. – Issue №10. – Р. 60-67. |
Короткий огляд (реферат): | Transformation of modern society is enhancing the demand for training a competitive future specialist. In this regard, the competency-based paradigm of training future teachers, which is based on the purposeful orientation of the educational process to the result in the activity dimension, is of particular importance. At the same time, competency, as a new dimension of future teachers’ professionalism, involves not only a set of acquired knowledge and skills, but their practical implementation to solve non-standard situations. Трансформація сучасного суспільства посилює попит на підготовку конкурентоспроможного майбутнього спеціаліста. У зв’язку з цим особливе значення набуває компетентнісна парадигма підготовки майбутніх учителів, яка базується на цілеспрямованій орієнтації навчального процесу на результат у діяльнісному вимірі. При цьому компетентність, як новий вимір професіоналізму майбутнього вчителя, передбачає не лише набір набутих знань і навичок, а й їх практичну реалізацію для вирішення нестандартних ситуацій. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14505 |
Розташовується у зібраннях: | 2019 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Gramatyk Nadiia 2019.pdf | 158.37 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.