Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14449
Назва: | Розуміння як педагогічна проблема |
Автори: | Линенко, А. Ф. |
Ключові слова: | розуміння майбутні учителі професійний саморозвиток |
Дата публікації: | 2012 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Линенко А. Ф. Розуміння як педагогічна проблема / А. Ф. Линенко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2012. – № 7. – С. 62-64. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядається проблема розуміння у філософському, психологічному й педагогічному аспектах, сутність герменевтичного підходу в підготовці майбутніх учителів, його значення в розвитку їх пізнавальної і духовної активності, рефлексії, комунікативних умінь, а також вплив на професійний саморозвиток. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14449 |
Розташовується у зібраннях: | 2012 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Lynenko.pdf | 530.34 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.