Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14440
Назва: | Психологічні особливості ставлення майбутніх педагогів до екологовиховної діяльності |
Інші назви: | Psychological features of future teachers’ attitude to ecological educative activity |
Автори: | Кічук, Антоніна Валеріївна Kichuk, Antonina Valeriivna Чебикін, Олексій Якович Chebykin, Oleksij Yakovych |
Ключові слова: | відношення ціннісне відношення еколого-виховна діяльність відносини майбутніх учителів до еколого-виховної діяльності attitude integral attitude ecological educative activity psychological model of future teachers’ attitude to ecological educative activity |
Дата публікації: | 2009 |
Видавництво: | Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського" |
Бібліографічний опис: | Чебикін О. Я. Психологічні особливості ставлення майбутніх педагогів до екологовиховної діяльності / О. Я. Чебикін, А. В. Кічук // Наука і освіта. – 2009. – №10. – С. 99-105. |
Короткий огляд (реферат): | Статтю присвячено дослідженню психологічних особливостей ставлення вчителів до еколого-виховної діяльності. На основі узагальнення сучасних наукових підходів до даної проблеми "ставлення" розглядається як активний компонент індивідуальної свідомості і її зворотній суб'єктивний зв'язок з відображуваним світом, а також специфічна форма психічної активності особистості. У структурі ставлення майбутніх учителів до еколого-виховної діяльності виділені функціональні компоненти – мотиваційно-діяльнісний, когнітивний, емоційний, взаємозалежний розвиток яких сприяє становленню студента, як суб'єкта даної діяльності. The article is dedicated to investigating psychological features of future teachers’ attitude to ecological educative activity. On the basis of generalization of modern scientific approaches to the problem, “attitude” is considered to be an active component of individual consciousness and its back subjective link with the reflected world as well as a specific form of personal psychic activity. In the structure of future teachers’ attitude to ecological educative activity the authors point out functional components – the motivation and activity one, the cognitive one, the emotional one, whose interconnected development promotes formation of a student as a subject of such activity |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14440 |
Розташовується у зібраннях: | 2009 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
O.Ya. Chebykin, O.V. Kychuk 2009.pdf | 121.98 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.