Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14440
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКічук, Антоніна Валеріївна-
dc.contributor.authorKichuk, Antonina Valeriivna-
dc.contributor.authorЧебикін, Олексій Якович-
dc.contributor.authorChebykin, Oleksij Yakovych-
dc.date.accessioned2022-04-05T14:55:53Z-
dc.date.available2022-04-05T14:55:53Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationЧебикін О. Я. Психологічні особливості ставлення майбутніх педагогів до екологовиховної діяльності / О. Я. Чебикін, А. В. Кічук // Наука і освіта. – 2009. – №10. – С. 99-105.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14440-
dc.description.abstractСтаттю присвячено дослідженню психологічних особливостей ставлення вчителів до еколого-виховної діяльності. На основі узагальнення сучасних наукових підходів до даної проблеми "ставлення" розглядається як активний компонент індивідуальної свідомості і її зворотній суб'єктивний зв'язок з відображуваним світом, а також специфічна форма психічної активності особистості. У структурі ставлення майбутніх учителів до еколого-виховної діяльності виділені функціональні компоненти – мотиваційно-діяльнісний, когнітивний, емоційний, взаємозалежний розвиток яких сприяє становленню студента, як суб'єкта даної діяльності. The article is dedicated to investigating psychological features of future teachers’ attitude to ecological educative activity. On the basis of generalization of modern scientific approaches to the problem, “attitude” is considered to be an active component of individual consciousness and its back subjective link with the reflected world as well as a specific form of personal psychic activity. In the structure of future teachers’ attitude to ecological educative activity the authors point out functional components – the motivation and activity one, the cognitive one, the emotional one, whose interconnected development promotes formation of a student as a subject of such activityuk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"uk
dc.subjectвідношенняuk
dc.subjectціннісне відношенняuk
dc.subjectеколого-виховна діяльністьuk
dc.subjectвідносини майбутніх учителів до еколого-виховної діяльностіuk
dc.subjectattitudeuk
dc.subjectintegral attitudeuk
dc.subjectecological educative activityuk
dc.subjectpsychological model of future teachers’ attitude to ecological educative activityuk
dc.titleПсихологічні особливості ставлення майбутніх педагогів до екологовиховної діяльностіuk
dc.title.alternativePsychological features of future teachers’ attitude to ecological educative activityuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2009

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
O.Ya. Chebykin, O.V. Kychuk 2009.pdf121.98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.