Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14440
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кічук, Антоніна Валеріївна | - |
dc.contributor.author | Kichuk, Antonina Valeriivna | - |
dc.contributor.author | Чебикін, Олексій Якович | - |
dc.contributor.author | Chebykin, Oleksij Yakovych | - |
dc.date.accessioned | 2022-04-05T14:55:53Z | - |
dc.date.available | 2022-04-05T14:55:53Z | - |
dc.date.issued | 2009 | - |
dc.identifier.citation | Чебикін О. Я. Психологічні особливості ставлення майбутніх педагогів до екологовиховної діяльності / О. Я. Чебикін, А. В. Кічук // Наука і освіта. – 2009. – №10. – С. 99-105. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14440 | - |
dc.description.abstract | Статтю присвячено дослідженню психологічних особливостей ставлення вчителів до еколого-виховної діяльності. На основі узагальнення сучасних наукових підходів до даної проблеми "ставлення" розглядається як активний компонент індивідуальної свідомості і її зворотній суб'єктивний зв'язок з відображуваним світом, а також специфічна форма психічної активності особистості. У структурі ставлення майбутніх учителів до еколого-виховної діяльності виділені функціональні компоненти – мотиваційно-діяльнісний, когнітивний, емоційний, взаємозалежний розвиток яких сприяє становленню студента, як суб'єкта даної діяльності. The article is dedicated to investigating psychological features of future teachers’ attitude to ecological educative activity. On the basis of generalization of modern scientific approaches to the problem, “attitude” is considered to be an active component of individual consciousness and its back subjective link with the reflected world as well as a specific form of personal psychic activity. In the structure of future teachers’ attitude to ecological educative activity the authors point out functional components – the motivation and activity one, the cognitive one, the emotional one, whose interconnected development promotes formation of a student as a subject of such activity | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського" | uk |
dc.subject | відношення | uk |
dc.subject | ціннісне відношення | uk |
dc.subject | еколого-виховна діяльність | uk |
dc.subject | відносини майбутніх учителів до еколого-виховної діяльності | uk |
dc.subject | attitude | uk |
dc.subject | integral attitude | uk |
dc.subject | ecological educative activity | uk |
dc.subject | psychological model of future teachers’ attitude to ecological educative activity | uk |
dc.title | Психологічні особливості ставлення майбутніх педагогів до екологовиховної діяльності | uk |
dc.title.alternative | Psychological features of future teachers’ attitude to ecological educative activity | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2009 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
O.Ya. Chebykin, O.V. Kychuk 2009.pdf | 121.98 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.