Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1431
Назва: | Теорія і практика становлення та розвитку української дошкільної лінгводидактики |
Інші назви: | Theory and practice of Ukrainian preschool linguo-didactic establishment and development |
Автори: | Котик, Тетяна Миколаївна Kotyk, Tetyana Mykolayivna |
Ключові слова: | українська дошкільна лінгводидактика теорія обґрунтування змісту навчання теорія керування процесом навчання теорія викладання основ науки структура лінгводидактичної теорії періоди та етапи розвитку Ukrainian preschool–linguo-didactic theory of teaching process managing theory of teaching basis of science structure of linguo-didactic theory periods and phases of development |
Дата публікації: | 2005 |
Видавництво: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Бібліографічний опис: | Котик, Т. М. Теорія і практика становлення та розвитку української дошкільної лінгводидактики : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 / Тетяна Миколаївна Котик; наук. консультант А. М. Богуш; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2005. – 40 с. |
Короткий огляд (реферат): | У дисертації вперше представлено системний, цілісний, науково обґрунтований опис української дошкільної лінгводидактики як наукової галузі; описано й подано як систему методологічні орієнтири її розвитку; побудовано теоретичне уявлення про сучасний стан: її сутність, структуру, характер взаємозв’язків між елементами лінгводидактичної системи, особливості їх функціонування; висвітлено історичні передумови і внутрішні чинники формування структури лінгводидактичної теорії, окреслено й охарактеризовано періоди та етапи її розвитку, зокрема наведено обґрунтування початкової межі становлення української дошкільної лінгводидактики як науки; виявлено й описано традиції, тенденції та закономірності розвитку таких рівнів української дошкільної лінгводидактики, як теорія обґрунтування змісту навчання, теорія керування процесом навчання, теорія викладання основ науки; обґрунтовано перспективи їх подальшого розвитку. Systematic, complete, scientifically analyzed description of Ukrainian preschool linguo-didactic as a scientific branch is represented in this dissertation for the first time; methodological orientations of its development are described as a system; theoretical introduction about its modern condition is formed: its essence , structure, character of interrelations among the elements of linguo-didactic system, peculiarities of their functioning; historical preconditions and inner factors of linguo-didactic theory structure creations are depicted; periods and phases of its development are characterized; basis of the initial border of Ukrainian linguo-didactic as a science is analyzed; traditions, tendencies and regularities of the development of these levels of Ukrainian preschool linguo-didactic have been discovered and described, such as theory of teaching process managing; perspectives of their further development have been analyzed |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1431 |
Розташовується у зібраннях: | Автореферати |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kotyk.pdf | 307.44 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.