Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1431
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Котик, Тетяна Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Kotyk, Tetyana Mykolayivna | - |
dc.date.accessioned | 2019-02-04T14:04:29Z | - |
dc.date.available | 2019-02-04T14:04:29Z | - |
dc.date.issued | 2005 | - |
dc.identifier.citation | Котик, Т. М. Теорія і практика становлення та розвитку української дошкільної лінгводидактики : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 / Тетяна Миколаївна Котик; наук. консультант А. М. Богуш; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2005. – 40 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1431 | - |
dc.description.abstract | У дисертації вперше представлено системний, цілісний, науково обґрунтований опис української дошкільної лінгводидактики як наукової галузі; описано й подано як систему методологічні орієнтири її розвитку; побудовано теоретичне уявлення про сучасний стан: її сутність, структуру, характер взаємозв’язків між елементами лінгводидактичної системи, особливості їх функціонування; висвітлено історичні передумови і внутрішні чинники формування структури лінгводидактичної теорії, окреслено й охарактеризовано періоди та етапи її розвитку, зокрема наведено обґрунтування початкової межі становлення української дошкільної лінгводидактики як науки; виявлено й описано традиції, тенденції та закономірності розвитку таких рівнів української дошкільної лінгводидактики, як теорія обґрунтування змісту навчання, теорія керування процесом навчання, теорія викладання основ науки; обґрунтовано перспективи їх подальшого розвитку. Systematic, complete, scientifically analyzed description of Ukrainian preschool linguo-didactic as a scientific branch is represented in this dissertation for the first time; methodological orientations of its development are described as a system; theoretical introduction about its modern condition is formed: its essence , structure, character of interrelations among the elements of linguo-didactic system, peculiarities of their functioning; historical preconditions and inner factors of linguo-didactic theory structure creations are depicted; periods and phases of its development are characterized; basis of the initial border of Ukrainian linguo-didactic as a science is analyzed; traditions, tendencies and regularities of the development of these levels of Ukrainian preschool linguo-didactic have been discovered and described, such as theory of teaching process managing; perspectives of their further development have been analyzed | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | українська дошкільна лінгводидактика | uk |
dc.subject | теорія обґрунтування змісту навчання | uk |
dc.subject | теорія керування процесом навчання | uk |
dc.subject | теорія викладання основ науки | uk |
dc.subject | структура лінгводидактичної теорії | uk |
dc.subject | періоди та етапи розвитку | uk |
dc.subject | Ukrainian preschool–linguo-didactic | uk |
dc.subject | theory of teaching process managing | uk |
dc.subject | theory of teaching basis of science | uk |
dc.subject | structure of linguo-didactic theory | uk |
dc.subject | periods and phases of development | uk |
dc.title | Теорія і практика становлення та розвитку української дошкільної лінгводидактики | uk |
dc.title.alternative | Theory and practice of Ukrainian preschool linguo-didactic establishment and development | uk |
dc.type | Thesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Автореферати |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kotyk.pdf | 307.44 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.