Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14274
Назва: | Аксіологічний підхід у професійній підготовці майбутніх учителів |
Інші назви: | The axiological approach in professional training of future teachers |
Автори: | Ткачова, Н. О. Варенко, Т. К. |
Ключові слова: | цінності аксіологічний підхід професійна підготовка майбутній учитель вищий навчальний заклад values the axiological approach professional training future teacher higher educational establishment |
Дата публікації: | 2009 |
Видавництво: | Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського" |
Бібліографічний опис: | Ткачова Н. О. Аксіологічний підхід у професійній підготовці майбутніх учителів / Н. О. Ткачова, Т. К. Варенко // Наука і освіта. – 2009. – №7. – С. 212-215. |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлено сутність аксіологічного підходу як філософсько-педагогічної стратегії, яка ґрунтується на ідеї пріоритету загальнолюдських цінностей і самоцінності кожної особистості та визначає перспективи подальшого вдосконалення системи освіти, оптимального використання педагогічних ресурсів відповідно до вимог сучасного суспільства. Розкрито специфіку підготовки майбутніх учителів на основі аксіологічного підходу. The article reveals the essence of the axiological approach as a philosophical and pedagogical strategy based on the idea of priority of general humane values and self-values of every personality; outlines prospects of improving educational system and optimal use of pedagogical resources according to requirements of modern society. The author shows specificity of training future teachers on the basis of the axiological approach. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14274 |
Розташовується у зібраннях: | 2009 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
N. O. Tkachova, T. K. Varenko 2009.pdf | 89.88 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.