Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14226
Назва: | Сутність педагогічної майстерності вихователя дошкільного навчального закладу |
Інші назви: | The essence of pedagogical mastery of teacher of preschool educational establishment |
Автори: | Колесник, Алла Георгіївна Kolesnyk, Alla Georgiіvna |
Ключові слова: | педагогічна майстерність здібності pedagogical mastery abilities |
Дата публікації: | 2009 |
Видавництво: | Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського" |
Бібліографічний опис: | Колесник А. Г. Сутність педагогічної майстерності вихователя дошкільного навчального закладу / А. Г. Колесник // Наука і освіта. – 2009. – №7. – С. 101-105. |
Короткий огляд (реферат): | У статті багатофакторне поняття "майстерність педагога" – визначається як оволодіння професійними знаннями, уміннями і здібностями, які дозволяють фахівцю успішно вирішувати професійні задачі. В основі розуміння феномена майстерності покладено уявлення про професійну діяльність педагога як про складний комплекс, який складається з певне визначеного набору особистісних і операціональних характеристик. The article defines the concept «teacher’s mastery» - a multifactor concept - as mastering professional knowledge, abilities and skills which allow specialist to solve professional problems efficiently. Interpretation of the phenomenon is based on the idea of teacher’s professional work as a difficult complex consisting of a certain set of personal and operational characteristics. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14226 |
Розташовується у зібраннях: | 2009 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kolesnyk Alla Georgiіvnа 2009.pdf | 96.44 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.