Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14219
Назва: Педагогічні умови забезпечення оволодіння майбутніми вчителями процедурою педагогічного прогнозування
Інші назви: Pedagogical conditions of mastering pedagogical prediction procedure by future teachers
Автори: Кабанська, О. С.
Ключові слова: педагогічні умови
майбутні вчителі
види педагогічного прогнозування
процедура прогнозування
педагогічний прогноз
pedagogical conditions
future teachers
prediction procedure
pedagogical prediction
kinds of pedagogical prediction
Дата публікації: 2009
Видавництво: Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Бібліографічний опис: Кабанська О. С. Педагогічні умови забезпечення оволодіння майбутніми вчителями процедурою педагогічного прогнозування / О. С. Кабанська // Наука і освіта. – 2009. – №7. – С. 72-75.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено роль і зміст педагогічного прогнозування, якепов’язане з отриманням випереджальної інформації про об’єкт вивчення й визначенням можливих перспектив його подальшого розвитку. Доведено, що прогнозування є важливим складником професійної діяльності вчителя. Визначено основні принципи й етапи здійснення процедури педагогічного прогнозування, конкретизовано, що ця процедура може спрямовуватися на дослідження таких параметрів: цілей і завдань, змісту, критеріїв оцінки й верифікації педагогічного об’єкта, а також методів і форм здійснення прогнозу. Обґрунтовано педагогічні умови забезпечення оволодіння майбутніми вчителями цією процедурою. The author highlights the role and contents of pedagogicalprediction connected with obtaining of anticipatory information about the object of study and ascertaining possible ways of this object’s future development. It is proved that prediction is an important component of teacher’s professional activity. The author ascertains some main principles and stages of realizing the procedure of pedagogical prediction; states that it can be directed at investigation of aims, tasks, contents, estimation criterions, object verification, as well as methods and forms of realizing prediction; substantiates some pedagogical conditions of mastering pedagogical prediction procedure by future teachers.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14219
Розташовується у зібраннях:2009

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
O.S. Kabanska 2009.pdf87.06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.