Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13944
Назва: | Підходи до визначення поняття професійної компетентності у сучасній психологічній теорі |
Автори: | Міляєва, Валерія Робертівна Миляева, Валерия Робертовна |
Ключові слова: | професійна компетентність модель компетентності внутрішні мотиваційні характеристики уявлення та очікування когнітивні, афективні та вольові компоненти ефективної поведінки людини |
Дата публікації: | 2010 |
Видавництво: | Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського" |
Бібліографічний опис: | Міляєва В. Р. Підходи до визначення поняття професійної компетентності у сучасній психологічній теорі / В. Р. Міляєва // Наука і освіта. – 2010. – №9. – С. 101-104. |
Короткий огляд (реферат): | У публікації розглядаються різні наукові підходи до визначення психологічного змісту поняття професійної компетентності. Традиційно феномен професійної компетентності досліджувався у сфері менеджменту, управління та інших наукових сферах. Але в умовах нагальної потреби підвищення ефективності використання людських ресурсів, психологічна наука прагне до пошуку і глибинного аналізу основних механізмів та способів впливу на розвиток професійної компетентності. У статті проводиться огляд публікацій, наводяться приклади і подаються авторські висновки що до означеної проблеми. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13944 |
Розташовується у зібраннях: | 2010 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Milyaeva Valeria Robertovna 2010.pdf | 84.87 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.