Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13944
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМіляєва, Валерія Робертівна-
dc.contributor.authorМиляева, Валерия Робертовна-
dc.date.accessioned2022-03-14T13:58:08Z-
dc.date.available2022-03-14T13:58:08Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationМіляєва В. Р. Підходи до визначення поняття професійної компетентності у сучасній психологічній теорі / В. Р. Міляєва // Наука і освіта. – 2010. – №9. – С. 101-104.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13944-
dc.description.abstractУ публікації розглядаються різні наукові підходи до визначення психологічного змісту поняття професійної компетентності. Традиційно феномен професійної компетентності досліджувався у сфері менеджменту, управління та інших наукових сферах. Але в умовах нагальної потреби підвищення ефективності використання людських ресурсів, психологічна наука прагне до пошуку і глибинного аналізу основних механізмів та способів впливу на розвиток професійної компетентності. У статті проводиться огляд публікацій, наводяться приклади і подаються авторські висновки що до означеної проблеми.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"uk
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk
dc.subjectмодель компетентностіuk
dc.subjectвнутрішні мотиваційні характеристикиuk
dc.subjectуявлення та очікуванняuk
dc.subjectкогнітивні, афективні та вольові компоненти ефективної поведінки людиниuk
dc.titleПідходи до визначення поняття професійної компетентності у сучасній психологічній теоріuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2010

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Milyaeva Valeria Robertovna 2010.pdf84.87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.