Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13910
Назва: | Експериментальна перевірка ефективності методики навчання майбутніх перекладачів декодування інтонації гендерно-маркованого англійського мовлення |
Інші назви: | Experimental verification of the effectiveness of training methods for future translators of decoding intonation of gender-marked English speech |
Автори: | Попова, Олександра Володимирівна Popova, Oleksandra Volodymyrivna |
Ключові слова: | експериментальне навчання декодування інтонації гендерно-марковане англійське мовлення ефективність методики соціальний статус лексико-граматичні засоби experimental training decoding of intonation gender-marked English speech effectiveness of methodology social status lexical and grammatical means |
Дата публікації: | 2010 |
Видавництво: | Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського" |
Бібліографічний опис: | Попова О. В. Експериментальна перевірка ефективності методики навчання майбутніх перекладачів декодування інтонації гендерно-маркованого англійського мовлення / О. В. Попова // Наука і освіта. – 2010. – №8. – С. 145-148. |
Короткий огляд (реферат): | В статті розглядається процес реалізації експериментального навчання майбутніх перекладачів декодування інтонації гендерно-маркованого англійського мовлення та інтерпретуються результати експериментальної перевірки ефективності запропонованої методики; визначаються критерії, показники та рівні сформованості досліджуваних навичок, що свідчать про ефективність конкретної методики. The article considers the process of realization of experimental training of future translators of decoding of intonation of gender-marked English language and interpret the results of experimental verification of the effectiveness of the proposed method; criteria are defined, indicators and levels of formation of research skills, indicating the effectiveness of a particular technique. Key words: experimental training, intonation decoding, gender-marked English speech, efficiency of methodology, social status, lexical and grammatical means. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13910 |
Розташовується у зібраннях: | 2010 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Popova Oleksandra Volodymyrivna 2010.pdf | 90.86 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.