Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1390
Назва: | Розвиток умінь самонавчання англійської мови студентів гуманітарних спеціальностей у процесі позааудиторної роботи |
Інші назви: | Developing English Language Self-learning Skills in Students of the Humanities in Out-of-class Work |
Автори: | Кордонова, Алла Вікторівна Kordonova, Alla Victorivna |
Ключові слова: | самонавчання іноземні мови рефлексивна активність творча активність лінгводидактична модель алгоритми методичних дій автентичні тексти тематичні доповіді self-learning foreign languages reflexive activity creative activity linguo-didactic model algorithms of methodical actions authentic texts thematic presentations |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Бібліографічний опис: | Кордонова, А. В. Розвиток умінь самонавчання англійської мови студентів гуманітарних спеціальностей у процесі позааудиторної роботи : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Алла Вікторівна Кордонова; наук. кер. Р. Ю. Мартинова; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2014. – 21 с. |
Короткий огляд (реферат): | У дисертаційному дослідженні уточнено сутність по-няття «іншомовне самонавчання» та встановлено його лін-гводидактичні особливості. Проведено аналіз методів роз-витку вмінь іншомовного самонавчання у вітчизняній та зарубіжній педагогіці. Обґрунтовано роль творчої і рефле-ксивної активності студентів у процесі іншомовного само-навчання. Виявлено види іншомовного самонавчання і спроектовано лінгводидактичні моделі їх реалізації. Розроблено алгоритми методичних дій з розвитку вмінь самона-вчання англійської мови у процесах читання та письма й перевірено ефективність створеної методики. В диссертации рассмотрена проблема развития умений иноязычного самообучения студентов гуманитарных фа-культетов во внеаудиторное время. The thesis focuses on the problem of developing English language self-learning skills in students of the Humanities in out-of-class work. The concept «English Language Self-learning» has been defined; the linguo-didactic peculiarities of the process have been established; the methods of developing self-learning skills in foreign languages in domestic and foreign pedagogy have been analyzed; the role of the students’ creative and reflexive activities in the process under study has been proved; the kinds of foreign language self-learning have been specified; the linguo-didactic models of their realization have been elaborated; the algorithms of methodical actions for the development of the skills under study while reading and writing have been worked out; the effectiveness of the sug-gested methodology has been verified, practical recommenda-tions as for the development of English language self-learning skills in students of the Humanities in out-of-class work have been developed. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1390 |
Розташовується у зібраннях: | Автореферати |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kordonova pdf | 221.7 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.