Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13875
Назва: | Художньо-наративні стратегії педагогічного дискурсу |
Автори: | Степанова, Людмила Василівна Stepanova, Lyudmila Vasylivna |
Ключові слова: | художньо-наративна стратегія педагогічний дискурс музичне мистецтво комунікативний простір педагогічний наратив |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Видавничий дім "Гельветика" |
Бібліографічний опис: | Степанова Л. В. Художньо-наративні стратегії педагогічного дискурсу / Л. В. Степанова // Музика в системі мистецької освіти: взаємини та протидії : матеріали Всеукраїнського науково-педагогічного підвищення кваліфікації у галузі мистецтвознавства, музикознавства, музичної педагогіки, м. Одеса, 15 березня – 23 квітня 2021 р. – Одеса : Видавничий дім «Гельветика», 2021. – С. 228-231. |
Короткий огляд (реферат): | Особливої уваги заслуговує художньо-наративна стратегія педагогічного дискурсу в практиці викладачів музичного мистецтва. Саме в руслі означеної стратегії створюється спільний для суб’єктів освітнього процесу комунікативний простір. Наративна стратегія спрямовує педагогічний дискурс на демократичний стиль спілкування викладача й учнів, для якого притаманні позитивне ставлення до учнів, взаємна повага й довіра, прагнення до порозуміння, захоплення спільною творчою діяльністю |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13875 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра музичного мистецтва і хореографії |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Stepanova Lyudmila Vasylivna 2021.pdf | 3.03 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.