Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13875
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Степанова, Людмила Василівна | - |
dc.contributor.author | Stepanova, Lyudmila Vasylivna | - |
dc.date.accessioned | 2022-03-02T17:06:14Z | - |
dc.date.available | 2022-03-02T17:06:14Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Степанова Л. В. Художньо-наративні стратегії педагогічного дискурсу / Л. В. Степанова // Музика в системі мистецької освіти: взаємини та протидії : матеріали Всеукраїнського науково-педагогічного підвищення кваліфікації у галузі мистецтвознавства, музикознавства, музичної педагогіки, м. Одеса, 15 березня – 23 квітня 2021 р. – Одеса : Видавничий дім «Гельветика», 2021. – С. 228-231. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13875 | - |
dc.description.abstract | Особливої уваги заслуговує художньо-наративна стратегія педагогічного дискурсу в практиці викладачів музичного мистецтва. Саме в руслі означеної стратегії створюється спільний для суб’єктів освітнього процесу комунікативний простір. Наративна стратегія спрямовує педагогічний дискурс на демократичний стиль спілкування викладача й учнів, для якого притаманні позитивне ставлення до учнів, взаємна повага й довіра, прагнення до порозуміння, захоплення спільною творчою діяльністю | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Видавничий дім "Гельветика" | uk |
dc.subject | художньо-наративна стратегія | uk |
dc.subject | педагогічний дискурс | uk |
dc.subject | музичне мистецтво | uk |
dc.subject | комунікативний простір | uk |
dc.subject | педагогічний наратив | uk |
dc.title | Художньо-наративні стратегії педагогічного дискурсу | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Кафедра музичного мистецтва і хореографії |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Stepanova Lyudmila Vasylivna 2021.pdf | 3.03 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.