Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1386
Назва: | Організація методичної роботи з вихователями дошкільних навчальних закладів |
Інші назви: | Teaching Work Management with Preschool Educators |
Автори: | Корнєєва, Оксана Леонідівна Korneeva, Oksana Leonidivna |
Ключові слова: | організація методичної роботи дошкільний навчальний заклад організація методичної роботи з вихователями дошкільних навчальних закладів професійно-методична компетентність вихователя педагогічні умови teaching work management preschool establishment teaching work management with preschool educators preschool educators’ professional-teaching competency pedagogical conditions |
Дата публікації: | 2012 |
Видавництво: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Бібліографічний опис: | Корнєєва, О. Л. Організація методичної роботи з вихователями дошкільних навчальних закладів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / Оксана Леонідівна Корнєєва; наук. кер. О. П. Аматьєва; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2012. – 21 с. |
Короткий огляд (реферат): | У дисертації науково обґрунтовано й експериментально перевірено модель і методику організації методичної роботи з вихователями дошкільних навчальних закладів що складається з чотирьох етапів (інформаційно-збагачувальний, продуктивно-діяльнісний, інноваційно-творчий, оцінно-рефлексивний). Розкрито сутність феномена «організація методичної роботи з вихователями дошкільних навчальних закладів» та його структуру. Розроблено критерії (професіоналізм, методична грамотність, рефлексивність), показники і схарактеризовано рівні ефективності організації методичної роботи з вихователями ДНЗ (елементарний, базовий, досконалий, новаторський). In the research the experimental model and methodology of teaching work management with preschool educators which embrace four consecutive stages (informative and enriching, productive and active, innovative and creative, evaluative and reflexive) have been theoretically substantiated and practically elaborated. The content of the phenomenon “teaching work management with preschool educators” and its structure have been defined. The evaluative criteria (professionalism, teaching competence, reflexiveness), indicators and levels of effectiveness of teaching work management with preschool educators (elementary, basic, sufficient, advanced) have been determined. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1386 |
Розташовується у зібраннях: | Автореферати |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Korneeva.pdf | 182.13 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.