Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13804
Назва: | Оцінка стану психомоторної функції школярів 9-10 років у динаміці навчального процесу |
Автори: | Подгорна, Вікторія Віталіївна Podhorna, Victoria Vitaliіvna |
Ключові слова: | психомоторні функції школярі |
Дата публікації: | 2012 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Подгорна В. В. Оцінка стану психомоторної функції школярів 9-10 років у динаміці навчального процесу / В. В. Подгорна // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2012. – № 4. – С. 135-138. |
Короткий огляд (реферат): | У роботі показаний вплив навчального процесу на стан психомоторної функції школярів протягом навчального року. За результатами загальної оцінки психомоторної функції тільки у 8 % дітей відзначалось вірогідне погіршення стану психомоторної функції протягом навчального року. Найбільш суттєвий перерозподіл відбувся в параметрах швидкості перемикання центральних установок, які в 16% випадків суттєво погіршуються, та в параметрах плавності рухів, які суттєво погіршуються в 8% випадків. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13804 |
Розташовується у зібраннях: | 2012 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Podhorna.pdf | 545.39 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.