Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13746
Назва: | Методичні вказівки щодо підготовки практичних занять з навчальної дисципліни «Дитяча література» для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 012 Дошкільна освіта |
Автори: | Монке, Олена Станіславівна Monke, Olena Stanislavivna |
Ключові слова: | дитяча література світові фольклорні жанри завдання для практичного заняття портфоліо з дитячої літератури |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Монке О. С. Методичні вказівки щодо підготовки практичних занять з навчальної дисципліни «Дитяча література» для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 012 Дошкільна освіта / О. С. Монке. - Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2022. - 33 с. |
Короткий огляд (реферат): | Мета вивчення дитячої літератури полягає у формуванні національно свідомої, духовно багатої, гуманістично спрямованої, літературно компетентної особистості, здатної у майбутній професійній діяльності залучати дітей дошкільного віку до української і світової літератури для дітей дошкільного віку. Вивчення навчальної дисципліни «Дитяча література» має виробити в студентів уміння сприймати життєві факти і події, зображені в художньому творі, керуючись принципами історизму; давати їм об’єктивну ідейно-естетичну обґрунтовану оцінку з позицій загальнолюдських, морально-етичних і духовних цінностей; зосереджуватися на уважному простеженні внутрішньої логіки літературного процесу, що реалізує ідею художнього прогресу, на розкритті діалектики взаємодії літературних факторів і компонентів, на з’ясуванні естетичної і духовної функції письменства. Програмовий зміст спрямований на обов’язкове читання і вивчення напам‘ять художніх творів для дітей, визначення їх місця у літературному процесі доби, у суспільно-історичному контексті. З цією метою передбачається опрацювання студентами підручників і посібників, літературознавчих розвідок, оглядів, статей, написання відгуків і рецензій на прочитані книжки; підготовка доповідей та есе на літературно-мистецькі теми, створення компіляцій, складання літературних кросвордів; проведення дискусій, командних проєктів, що мають на меті у процесі спільної діяльності педагога і студентів допомагати їм оволодівати системою засобів української і світової дитячої літератури. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13746 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра сімейної та спеціальної педагогіки і психології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Monke Olena Stanislavivna 2022.pdf | 849.25 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.