Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13728
Назва: | Application of performance assessment in oral chinese teaching as a foreign language: intermediate level Chinese |
Інші назви: | Застосування оцінки успішності в усному викладанні китайської мови як іноземної: китайська на середньому рівні |
Автори: | Mu Yage |
Ключові слова: | performance assessment teaching Chinese as a foreign language applied research oral teaching оцінювання успішності викладання китайської мови як іноземної прикладні дослідження усне навчання |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Mu Yage Application of performance assessment in oral chinese teaching as a foreign language: intermediate level Chinese / Mu Yage // Modern vectors of science and education development in China and Ukraine (中国与乌克兰科学及教 育前沿研究): International annual journal. – Odesa: South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky, Harbin : Harbin Engineering University, 2020. – Issue 6. – Р. 170-176. |
Короткий огляд (реферат): | Performance assessment uses is a process-oriented approach that enables students to show their thinking processes in more realistic or simulated situations, and to more comprehensively investigate students’ mastery in certain knowledge as well as their skills. At present, most of the applied disciplines involving performance evaluation in China focus on English, Chinese, mathematics, chemistry and other disciplines, but little attention is paid to teaching Chinese as a foreign language. Because of the differences in subject tasks and teaching objects, teaching of Chinese as a foreign language has its own uniqueness. Оцінювання ефективності використовує процесно-орієнтований підхід, який дає змогу студентам показати свої процеси мислення в більш реалістичних або змодельованих ситуаціях, а також більш всебічно дослідити оволодіння студентами певними знаннями, а також їхніми навичками. Оцінювання успішності в Китаї зосереджено на англійській, китайській, математиці, хімії та інших дисциплінах, але викладанню китайської мови як іноземної приділяється мало уваги. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13728 |
Розташовується у зібраннях: | 2020 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Mu Yage 2020.pdf | 4.93 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | |
Mu Yage.pdf | 4.07 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.