Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13652
Назва: | Три типи природних ключових компетентностей, які притаманні кожній дитині Авторський підхід |
Автори: | Гузик, Н. В. |
Ключові слова: | природні ключові компетентності типи компетентностей |
Дата публікації: | 2012 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Гузик Н. В. Три типи природних ключових компетентностей, які притаманні кожній дитині Авторський підхід / Н. В. Гузик // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2012. – № 1. – С. 176-184. |
Короткий огляд (реферат): | Уміння вчитися є чи найбільш актуальною проблемою сучасної школи. Але на практиці, на жаль, це - поки що красиве і гучне сучасне гасло. Воно дуже важко сприймається традиційними педагогами і нівелюється різними псевдоноваціями, які ідуть із-за кордону України. Коли всі ці так звані інтерактивні методи навчання накладаються на залізобетонну структуру традиційного і поширенішого у нас уроку, на якому з дня в день відповіді декількох учнів коло дошки змінюються двадцяти – тридцяти хвилинним поясненням нової порції матеріалу і задаванням обов'язкових домашніх завдань, від уміння вчителя залишається тільки назва. Це ж саме виходить із інтегративними технологіями і техніками. Але ж ми маємо пам'ятати, що сучасний світ вимагатиме від нашої дитини абсолютно іншого. Це аж ні як не відтворення змісту шкільних програм і підручників. Наші випускники потраплять у ситуацію, коли, перш за все, від них вимагається правильно і ефективно розпоряджатися власним талантом. Дитина має навчитися вигідно його продати, щоб жити і розвиватися. Вона має витримувати той опір, який будуть здійснювати проти неї чисельні конкуренти. Саме тому їй потрібна сильна воля, висока мобільність і пристосованість розуму до таких умов її життя, що постійно ускладнюються. Для цього вона повинна бути творчою, впевненою в своїх власних силах, передбачливою і активною. Ми довели у своїй практиці, що коли предметний зміст інтегрується з конкретним талантом дитини, то вона значно краще розуміє глобальне їх значення і конкретне використання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13652 |
Розташовується у зібраннях: | 2012 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Khuzyk (try).pdf | 591.46 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.