Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13642
Назва: | Аналіз підходів до цілей і змісту підготовки з іноземної мови учнів загальноосвітньої школи |
Автори: | Мізерна, Т. П. |
Ключові слова: | цілі і зміст комунікативний підхід якість компетенція |
Дата публікації: | 2012 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Мізерна Т. П. Аналіз підходів до цілей і змісту підготовки з іноземної мови учнів загальноосвітньої школи / Т. П. Мізерна // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2012. – № 1. – С. 141-144. |
Короткий огляд (реферат): | Статтю присвячено проблемі якості підготовки з іноземної мови учнів загальноосвітньої школи. Цілі й зміст визначають замовлення суспільства щодо якості підготовки з іноземної мови, обумовлюють її зовнішні аспекти. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13642 |
Розташовується у зібраннях: | 2012 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Mizerna.pdf | 572.27 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.