Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13642| Назва: | Аналіз підходів до цілей і змісту підготовки з іноземної мови учнів загальноосвітньої школи |
| Автори: | Мізерна, Т. П. |
| Ключові слова: | цілі і зміст комунікативний підхід якість компетенція |
| Дата публікації: | 2012 |
| Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
| Бібліографічний опис: | Мізерна Т. П. Аналіз підходів до цілей і змісту підготовки з іноземної мови учнів загальноосвітньої школи / Т. П. Мізерна // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2012. – № 1. – С. 141-144. |
| Короткий огляд (реферат): | Статтю присвячено проблемі якості підготовки з іноземної мови учнів загальноосвітньої школи. Цілі й зміст визначають замовлення суспільства щодо якості підготовки з іноземної мови, обумовлюють її зовнішні аспекти. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13642 |
| Розташовується у зібраннях: | 2012 |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Mizerna.pdf | 572.27 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.