Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13581
Title: | Дидактичні принципи формування англомовного потенційного словника студентів |
Authors: | Логвіна, С. А. Сахно, Е. М. |
Keywords: | дидактичні принципи іншомовний потенційний словник розвиток професійної компетенції немовні факультети компоненти навчання новині повідомлення засоби масової інформації іншомовна компетентність майбутнього фахівця |
Issue Date: | 2012 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Логвіна С. А. Дидактичні принципи формування англомовного потенційного словника студентів / С. А. Логвіна, Е. М. Сахно // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2012. – № 1. – С. 32-35. |
Abstract: | У статті обґрунтовано доцільність визначення та аналізу дидактичних принципів, як основоположних, так і сучасних, які зумовлюють вимоги до всіх компонентів навчання та виступають в органічній єдності, утворюючи певну структуру основних положень організації процесу навчання потенційно можливої лексики. Найбільш ефективним та економічнім у часі, є спосіб розширення словникового запасу студентів немовних факультетів шляхом формування їх потенційного словника, необхідного для професійно-орієнтованого спілкування. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13581 |
Appears in Collections: | 2012 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Logvina.pdf | 399.26 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.