Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13581
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Логвіна, С. А. | - |
dc.contributor.author | Сахно, Е. М. | - |
dc.date.accessioned | 2022-02-03T10:40:55Z | - |
dc.date.available | 2022-02-03T10:40:55Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Логвіна С. А. Дидактичні принципи формування англомовного потенційного словника студентів / С. А. Логвіна, Е. М. Сахно // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2012. – № 1. – С. 32-35. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13581 | - |
dc.description.abstract | У статті обґрунтовано доцільність визначення та аналізу дидактичних принципів, як основоположних, так і сучасних, які зумовлюють вимоги до всіх компонентів навчання та виступають в органічній єдності, утворюючи певну структуру основних положень організації процесу навчання потенційно можливої лексики. Найбільш ефективним та економічнім у часі, є спосіб розширення словникового запасу студентів немовних факультетів шляхом формування їх потенційного словника, необхідного для професійно-орієнтованого спілкування. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | дидактичні принципи | uk |
dc.subject | іншомовний потенційний словник | uk |
dc.subject | розвиток професійної компетенції | uk |
dc.subject | немовні факультети | uk |
dc.subject | компоненти навчання | uk |
dc.subject | новині повідомлення | uk |
dc.subject | засоби масової інформації | uk |
dc.subject | іншомовна компетентність майбутнього фахівця | uk |
dc.title | Дидактичні принципи формування англомовного потенційного словника студентів | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2012 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Logvina.pdf | 399.26 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.