Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13580
Назва: | The methodology of students’ vocational and technical training in the process of piano learning |
Інші назви: | Методика професійно-технічної підготовки студентів у процесі навчання фортепіано |
Автори: | Gorozhankina, Oksana Yuriivna Горожанкіна, Оксана Юріївна |
Ключові слова: | piano technology technical skill development syllable synthesis working methods future Music teachers фортепіанна техніка розвиток технічних навичок синтез складів методи роботи майбутні вчителі музики |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky & Harbin Engineering University |
Бібліографічний опис: | Gorozhankina О. Y. The methodology of students’ vocational and technical training in the process of piano learning / О. Y. Gorozhankina // Modern vectors of science and education development in China and Ukraine (中国与乌克兰科学及教育前沿研究): International annual journal. – Odesa: South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky, Harbin : Harbin Engineering University, 2020. – Issue 6. – Р. 128-139. |
Короткий огляд (реферат): | The article discusses the problems of improving the training system of future teachers of Musical Arts who have obtained a high level of professional competence, which involves the development of future specialists’ proficiency, creativity and capabilities of self-realization, self-improvement within artistic, creative and professional activities. In this aspect, technical skill training of future Music teachers occupies one of the main places, since it is a component of their pedagogical activities at school, where music reproduction is a necessary aspect of conducting lessons and extracurricular activities. статті розглядаються проблеми вдосконалення системи підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва. Технічна підготовка майбутніх учителів музики займає одне з головних місць, оскільки є складовою їхньої педагогічної діяльності в школі, де відтворення музики є необхідним аспектом проведення уроків та позакласних заходів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13580 |
Розташовується у зібраннях: | 2020 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Oksana Gorozhankina.pdf | 7.73 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.