Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13455
Назва: | Pedagogical conditions facilitating professional and speech training targeted for the future translators of the Chinese language |
Інші назви: | Педагогічні умови для професійної та мовленнєвої підготовки майбутніх перекладачів китайської мови |
Автори: | Попова, Олександра Володимирівна Popova, Oleksandra Volodymyrivna |
Ключові слова: | pedagogical conditions professional and speech training future translators of the Chinese language translators-orientalists university education педагогічні умови професійно-мовленнєва підготовка майбутні перекладачі китайської мови перекладачі-сходознавці вища освіта |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky & Harbin Engineering University |
Бібліографічний опис: | Popova O. V. ПPedagogical conditions facilitating professional and speech training targeted for the future translators of the Chinese language / O. V. Popova // Modern vectors of science and education development in China and Ukraine (中国与乌克兰科学及教育前沿研究 ): International annual journal. – Odessa : South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky, Harbin : Harbin Engineering University, 2016. – Issue 2. – Р. 121-136. |
Короткий огляд (реферат): | The article is devoted to the study of efficient linguo-methodical, psychological and pedagogical conditions facilitating professional and speech training targeted for the future translators of the Chinese language within university pedagogical education. The phenomenon “pedagogical conditions facilitating professional and speech training targeted for the future translators- orientalists” is analysed; the main pedagogical conditions enabling a resultative training are specified. Стаття присвячена дослідженню ефективних лінгвометодичних, психолого-педагогічних умов професійної та мовленнєвої підготовки майбутніх перекладачів китайської мови в рамках університетської педагогічної освіти. перекладачі-сходознавці» проаналізовано, визначено основні педагогічні умови, що забезпечують результативну підготовку. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13455 |
Розташовується у зібраннях: | 2016 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Popova Oleksandra Volodymyrivna.pdf | 4.57 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.