Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13415
Назва: | Роль викладача в формуванні мотивації студентів до занять фізичною культурою і спортом |
Автори: | Троць, Л. П. |
Ключові слова: | фізична культура фізичне виховання студентів процес фізичного виховання шляхи покращення процесу фізичного виховання |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Букаєв Вадим Вікторович |
Бібліографічний опис: | Троць Л. П. Роль викладача в формуванні мотивації студентів до занять фізичною культурою і спортом / Л. П. Троць // Сучасні проблеми фізичного виховання, спорту та здоров’я людини : матеріали V інтернет-конференції (Одеса, 17-18 листопада 2021 р.). – Одеса : видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2021. – С. 110-113. |
Короткий огляд (реферат): | Формування мотивації студентів до занять фізичною культурою і спортом та ролі викладача в ефективності рухової активності, створенні шляхів покращення процесу фізичного виховання студентської молоді є актуальною темою. У статті порушено проблему формування мотивації до занять фізичною культурою і спортом. та створення шляхів покращення процесу фізичного виховання студентської молоді. необхідно, Здійснити теоретичний аналіз наукових джерел щодо формування у студентів мотивації до занять фізичною культурою і спортом та ролі викладача у досягненні успішності і якості навчання студентів, формуванні мотивацій щодо занять фізичною культурою і спортом, у вирішенні виховних завдань - моральних, вольових, естетичних, емоційних, комунікативних якостей. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13415 |
Розташовується у зібраннях: | Сучасні проблеми фізичного виховання, спорту та здоров’я людини (2021) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Trots 2021.pdf | 1.88 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.