Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13255
Назва: | Шляхи розвитку емоційного інтелекту учнів на уроках української мови |
Автори: | Карауш, О. |
Ключові слова: | емоційний інтелект емоційна сфера учнів урок української мови |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Букаєв Вадим Вікторович |
Бібліографічний опис: | Карауш О. Шляхи розвитку емоційного інтелекту учнів на уроках української мови / О. Карауш // Поліаспектність творчості Лесі Українки : збірник наукових статей і тез / редкол. : Т. Й. Бандура, Е. В. Боєва, Н. В. Яремчук. – Одеса : видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2021. - С. 134-138. |
Короткий огляд (реферат): | Як відомо, емоційний інтелект – одне з найважливіших понять, яке знаходиться в центрі уваги нової української школи. Якщо раніше акцент робився переважно на розумовому розвитку, то сьогодні вчитель повинен працювати з емоційною сферою учнів. Мета започаткованого дослідження – визначити та проілюструвати шляхи розвитку емоційного інтелекту учнів на уроках української мови в ЗЗСО. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13255 |
Розташовується у зібраннях: | Поліаспектність творчості Лесі Українки (До 150-річчя з дня народження) (2021) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Karaush 2021.pdf | 1.19 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.