Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13255
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Карауш, О. | - |
dc.date.accessioned | 2021-12-04T17:02:36Z | - |
dc.date.available | 2021-12-04T17:02:36Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Карауш О. Шляхи розвитку емоційного інтелекту учнів на уроках української мови / О. Карауш // Поліаспектність творчості Лесі Українки : збірник наукових статей і тез / редкол. : Т. Й. Бандура, Е. В. Боєва, Н. В. Яремчук. – Одеса : видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2021. - С. 134-138. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13255 | - |
dc.description.abstract | Як відомо, емоційний інтелект – одне з найважливіших понять, яке знаходиться в центрі уваги нової української школи. Якщо раніше акцент робився переважно на розумовому розвитку, то сьогодні вчитель повинен працювати з емоційною сферою учнів. Мета започаткованого дослідження – визначити та проілюструвати шляхи розвитку емоційного інтелекту учнів на уроках української мови в ЗЗСО. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Букаєв Вадим Вікторович | uk |
dc.subject | емоційний інтелект | uk |
dc.subject | емоційна сфера учнів | uk |
dc.subject | урок української мови | uk |
dc.title | Шляхи розвитку емоційного інтелекту учнів на уроках української мови | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Поліаспектність творчості Лесі Українки (До 150-річчя з дня народження) (2021) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Karaush 2021.pdf | 1.19 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.