Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13255
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКарауш, О.-
dc.date.accessioned2021-12-04T17:02:36Z-
dc.date.available2021-12-04T17:02:36Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКарауш О. Шляхи розвитку емоційного інтелекту учнів на уроках української мови / О. Карауш // Поліаспектність творчості Лесі Українки : збірник наукових статей і тез / редкол. : Т. Й. Бандура, Е. В. Боєва, Н. В. Яремчук. – Одеса : видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2021. - С. 134-138.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13255-
dc.description.abstractЯк відомо, емоційний інтелект – одне з найважливіших понять, яке знаходиться в центрі уваги нової української школи. Якщо раніше акцент робився переважно на розумовому розвитку, то сьогодні вчитель повинен працювати з емоційною сферою учнів. Мета започаткованого дослідження – визначити та проілюструвати шляхи розвитку емоційного інтелекту учнів на уроках української мови в ЗЗСО.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherБукаєв Вадим Вікторовичuk
dc.subjectемоційний інтелектuk
dc.subjectемоційна сфера учнівuk
dc.subjectурок української мовиuk
dc.titleШляхи розвитку емоційного інтелекту учнів на уроках української мовиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Поліаспектність творчості Лесі Українки (До 150-річчя з дня народження) (2021)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Karaush 2021.pdf1.19 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.