Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1309
Назва: | Теоретико-методичні засади організації передшкільної освіти дітей п’яти років |
Інші назви: | Theoretical and methodological principles of organization preschool education children of fiveth years old |
Автори: | Ковшар, Олена Вікторівна Kovshar, Olena Victorivna |
Ключові слова: | готовність дітей п’яти років до соціальної позиції «школяр» дошкільна зрілість наступність організація передшкільної освіти передшкільна освіта партнерська взаємодія в організації передшкільної освіти readiness children of fifth year old for social positionof «pupil» preschool matureness consequence organization before school education preschool education partner interaction in organization preschool education |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | Криворізький державний педагогічний університет |
Бібліографічний опис: | Ковшар, О. В. Теоретико-методичні засади організації передшкільної освіти дітей п'яти років [Текст] : дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.08 / Олена Вікторівна Ковшар; наук. консультант А. М. Богуш; Криворіз. держ. пед. ун-т. – Кривий Ріг, 2016. – 625 с. |
Короткий огляд (реферат): | У дисертації обґрунтовано теоретико-методологічні концепти організації передшкільної освіти дітей п’яти років на основі системного, діяльнісно-особистісного та контекстного підходів; розкрито сутність і структуру понять «готовність дітей п’яти років до нової соціальної позиції «школяр», «організація передшкільної освіти дітей п’яти років», «партнерська взаємодія в організації передшкільної освіти»; уточнено зміст понять «дошкільна зрілість», «наступність», «організація», «партнерська взаємодія», «передшкільна освіта», «соціальна позиція «школяр»; визначено критерії (когнітивний, практико-дієвий, мотиваційно-діяльнісний) з відповідними показниками рівнів партнерської взаємодії в організації передшкільної освіти дітей п’яти років. Inthedissertationis presented theoretical- methodologicalapproachof organization preschool education of children under school age, on thebase ofsystem, active – personalandcontect approach; is revealedthesense and structure to understand «readiness children under school age for new social position of «pupil», «organization preschooleducationof children of fifth age, «partner interaction in preschool education organization; defined more precisely sense of conceptions «preschool matureness», «consequence», «organization», «partner interaction», «preschool education», «social position «pupil»; are pointed out criterias (cognitive, practical – active, motivated - active) with the corresponding indexes of levels partner interaction in organization of preschool education children of fifth years; criterias (personal – value, social communicative competence) with the indexes of readiness the children of fifth years for new social position «pupil». |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1309 |
Розташовується у зібраннях: | Дисертації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ковшар Олена Вікторівна.pdf | 2.4 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.