Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12965
Назва: | Чинники специфіки праці у ґенезі емоційного вигоряння педагога |
Інші назви: | Factors of specificity of work in the genesis of emotional burnout of a teacher |
Автори: | Чебикіна, Т. М. Жогно, Юрій Петрович Zhogno, Yurij Petrovych |
Ключові слова: | робочий стрес специфіка педагогічної праці емоційне вигоряння working stress specificity of pedagogical labor emotional burn-out |
Дата публікації: | 2010 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Чебикіна Т. М. Чинники специфіки праці у ґенезі емоційного вигоряння педагога / Т. М. Чебикіна, Ю. П. Жогно // |
Короткий огляд (реферат): | Статтю присвячено підсумкам констатувального експерименту, сфокусованого на так званих "факторах специфіки праці" розвитку й виникнення феномена вигоряння педагога. Проаналізовано значущі взаємозв'язки рівня робочого стресу з різними характеристиками педагогів, серед яких виділена основна, суб'єктивно значуща для педагога – поведінка дітей з ознаками дезадаптації. The article demonstrates results of establishing experiment focused on the so-called "factors of labor specificity" of development and appearance of such phenomenon as teacher’s burn-out. It analyzes meaningful intercommunications of the level of working stress and different teachers’ features among which there is determined a basic one, subjectively meaningful for a teacher - conduct of children with the signs of school disadaptation. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12965 |
Розташовується у зібраннях: | 2010 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
T.M. Chebykina.pdf | 131.92 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.