Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12821
Назва: | Формування професійної ідентичності та профілактика професійного маргіналізму як засіб збереження психологічного здоров’я педагогів |
Інші назви: | Formation of professional identity and prophylaxis of professional marginalism as a means of preserving psychological health of teachers |
Автори: | Кочкурова, О. В. |
Ключові слова: | професійна ідентичність професійний маргіналізм професійна ідентичність педагога професійний маргіналізм педагога professional identity professional marginalism teacher’s professional identity teacher’s professional marginalism |
Дата публікації: | 2010 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Кочкурова О. В. Формування професійної ідентичності та профілактика професійного маргіналізму як засіб збереження психологічного здоров’я педагогів / О. В. Кочкурова // Наука і освіта. – 2010. – №3. – С. 57-61. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто професійну маргінальність педагога як порушення його професійної ідентичності. Підкреслено, що професійні маргінали та ідентичні професіонали займають полярні позиції в межах професійної спільноти. Дається визначення понять "професійна ідентичність педагога" та "професійний маргіналізм педагога". The article considers teachers’ professional marginalism to be a violation of their professional identity. It is emphasized that professional marginals and identical professionals take diametrical positions within the framework of professional association. The author defines such notions as teacher’s professional identity and teacher’s professional marginalism. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12821 |
Розташовується у зібраннях: | 2010 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
O.V. Kochkurova .pdf | 100.6 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.