Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12715
Назва: | Interdisciplinary Coordination in Historical-Theoretical and Music-Performing Training of Future Musical Art Teachers |
Інші назви: | Міждисциплінарна координація в історико-теоретичному та музично-виконавському навчанні майбутніх учителів музичного мистецтва |
Автори: | Ніколаї, Галина Юріївна Nikolai, Halyna Yu Линенко, Алла Францівна Lynenko, Alla Frantsevna Кьон, Наталя Георгіївна Koehn, Natalya Georgiivna Boichenko, Maryna |
Ключові слова: | interdisciplinary coordination music-performing training piano violin vocal and choral-conducting training methodological approaches musical art teachers міждисциплінарна координація музично-виконавське навчання фортепіано скрипка вокал та хорове диригування вчителі музичного мистецтва методичні підходи |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Karabuk University |
Бібліографічний опис: | Nikolai H. Interdisciplinary Coordination in Historical-Theoretical and Music-Performing Training of Future Musical Art Teachers / Nikolai H., Lynenko А., Koehn N., Boichenko N. // Journal of History Culture and Art Research (ISSN: 2147-0626) Tarih Kültür ve Sanat Araştırmaları Dergisi Vol. 9, No. 1, March 2020. - P. 225-235. |
Короткий огляд (реферат): | The article investigates the basic blocks of future musical art teachers' training, which include historical-music, theoretical-music, and music-performing disciplines. In this regard, the didactic potential of their interdisciplinary coordination is revealed, and ways of its realization are suggested. The methodological basis of the study includes the phenomenological approach in which music is positioned as a distinctive phenomenon, an ideal substance that comprehends the immense and creates a sensual picture of the world. It is shown that, in contrast to the competence approach, which directs the efforts of researchers to the formation of professional and personal qualities of the teacher, the interdisciplinary approach primarily involves optimization of the curriculum. У статті досліджуються основні блоки підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва, які включають історико-музичну, теоретико-музичну та музично-виконавську дисципліни. У зв'язку з цим розкривається дидактичний потенціал їх міжпредметної координації та пропонуються шляхи його реалізації. Методологічна основа дослідження включає феноменологічний підхід, у якому музика позиціонується як відмінне явище, ідеальна субстанція, яка осмислює величезне та створює чуттєву картину світу. Показано, що на відміну від компетентнісного підходу, який спрямовує зусилля дослідників на формування професійних та особистісних якостей вчителя, міжпредметний підхід насамперед передбачає оптимізацію навчальної програми. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12715 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра теорії музики і вокалу |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Interdisciplinary Coordination in Historic 2020.pdf | 265.01 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.