Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12467
Title: | Інтегроване навчання в умовах COVID-2019 |
Other Titles: | Integrated training in the conditions of COVID-2019 |
Authors: | Моргун, Олександра Олександрівна Моргун, Александра Александровна Morgun, Oleksandra Oleksandrivna |
Keywords: | інтегроване навчання онлайн-методика COVID-19 інтеграція фасілітатор integrated learning facilitator online methodology integration |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»; Одеса (Україна), Бенгбу (Китай) |
Citation: | Моргун О. Інтегроване навчання в умовах COVID-2019 / О. Моргун // Світова самоізоляція як можливість переосмислення : матеріали VI науково-методичного міжнародного Круглого столу (8 червня 2021 р.). – Одеса (Україна), Бенгбу (Китай): ОНПУ, 2021. – С. 28-32. |
Abstract: | Специфіка методології інтегрованого навчання полягає в тому, що вона створює сприятливі умови для прояву та розвитку творчості вчителя; забезпечує певну свободу у виборі теми, змісту, інструментів, які будуть використані під час навчального процесу. Використання інноваційно інтегрованого методу дозволяє зробити навчальний процес індивідуальним та цікавим для учасників навчального процесу без зменшення вимог програми; оптимізувати його шляхом реструктуризації змісту навчання та практичних альтернатив традиційним формам навчання, а саме: Microsoft Teams (Microsoft 365), ZOOM Cloud Meetings, WeChat, Dingtalk, Google Meet та формуванню міжкультурної / лінгвокультурної компетентності учнів, умови COVID-19. The specificity of the methodology of integrated learning is that it creates favorable conditions for the manifestation and development of teacher creativity; provides some freedom in choosing the topic, content, tools that will be used during the learning process. The use of an innovatively integrated method allows to make the educational process individual and interesting for the participants of the educational process without reducing the requirements of the program; optimize it by restructuring the content of education and practical alternatives to traditional forms of education, namely: Microsoft Teams (Microsoft 365), ZOOM Cloud Meetings, WeChat, Dingtalk, Google Meet and the formation of intercultural / linguistic and cultural competence of students, COVID-19 conditions. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12467 |
Appears in Collections: | Світова ізоляція як можливість переосмислення (2021) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Morgun O. 2021.pdf | 1.51 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.