Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12467
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Моргун, Олександра Олександрівна | - |
dc.contributor.author | Моргун, Александра Александровна | - |
dc.contributor.author | Morgun, Oleksandra Oleksandrivna | - |
dc.date.accessioned | 2021-09-14T13:40:43Z | - |
dc.date.available | 2021-09-14T13:40:43Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Моргун О. Інтегроване навчання в умовах COVID-2019 / О. Моргун // Світова самоізоляція як можливість переосмислення : матеріали VI науково-методичного міжнародного Круглого столу (8 червня 2021 р.). – Одеса (Україна), Бенгбу (Китай): ОНПУ, 2021. – С. 28-32. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12467 | - |
dc.description.abstract | Специфіка методології інтегрованого навчання полягає в тому, що вона створює сприятливі умови для прояву та розвитку творчості вчителя; забезпечує певну свободу у виборі теми, змісту, інструментів, які будуть використані під час навчального процесу. Використання інноваційно інтегрованого методу дозволяє зробити навчальний процес індивідуальним та цікавим для учасників навчального процесу без зменшення вимог програми; оптимізувати його шляхом реструктуризації змісту навчання та практичних альтернатив традиційним формам навчання, а саме: Microsoft Teams (Microsoft 365), ZOOM Cloud Meetings, WeChat, Dingtalk, Google Meet та формуванню міжкультурної / лінгвокультурної компетентності учнів, умови COVID-19. The specificity of the methodology of integrated learning is that it creates favorable conditions for the manifestation and development of teacher creativity; provides some freedom in choosing the topic, content, tools that will be used during the learning process. The use of an innovatively integrated method allows to make the educational process individual and interesting for the participants of the educational process without reducing the requirements of the program; optimize it by restructuring the content of education and practical alternatives to traditional forms of education, namely: Microsoft Teams (Microsoft 365), ZOOM Cloud Meetings, WeChat, Dingtalk, Google Meet and the formation of intercultural / linguistic and cultural competence of students, COVID-19 conditions. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»; Одеса (Україна), Бенгбу (Китай) | uk |
dc.subject | інтегроване навчання | uk |
dc.subject | онлайн-методика | uk |
dc.subject | COVID-19 | uk |
dc.subject | інтеграція | uk |
dc.subject | фасілітатор | uk |
dc.subject | integrated learning | uk |
dc.subject | facilitator | uk |
dc.subject | online methodology | uk |
dc.subject | integration | uk |
dc.title | Інтегроване навчання в умовах COVID-2019 | uk |
dc.title.alternative | Integrated training in the conditions of COVID-2019 | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Світова ізоляція як можливість переосмислення (2021) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Morgun O. 2021.pdf | 1.51 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.