Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12333
Назва: | До проблеми класифікації видів педагогічної імпровізації |
Автори: | Лєскова, А. А. |
Ключові слова: | педагогічна імпровізація вчитель педагогічна наука психологічна наука |
Дата публікації: | 2006 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Лєскова А. А. До проблеми класифікації видів педагогічної імпровізації / А. А. Лєскова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2006. – № 5-6. – С. 53-56. |
Короткий огляд (реферат): | Явище педагогічної імпровізації широко відоме у професійній діяльності вчителя. Однак на сьогоднішній день воно залишається недостатньо вивченим з точки зору педагогічної та психологічної науки. Розробка проблеми класифікації видів педагогічної імпровізації дозволяє глибше проаналізувати її сутність, розглянути в усьому розмаїтті. Актуальність також визначається практичними запитами щодо навчання вчителів використання педагогічної імпровізації у процесі педагогічного спілкування з метою підвищення ефективності навчально-виховного процесу. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12333 |
Розташовується у зібраннях: | 2006 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Leskova.pdf | 90.91 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.