Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12247
Назва: | Тенденції та засоби розвитку модально-специфічної пам’яті в молодших школярів |
Автори: | Бужинська, С. М. |
Ключові слова: | розвиток пам'яті образна пам’ять модально-специфічна пам'ять пізнавальний розвиток першокласників |
Дата публікації: | 2010 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Бужинська С. М. Тенденції та засоби розвитку модально-специфічної пам’яті в молодших школярів / С. М. Бужинська // Наука і освіта : наук. - практ. журнал. – 2010. – №10. – C. 148-151. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядається характеристика модально-специфічної пам'яті. Аналізується роль зазначеного виду пам'яті в процесі пізнання й подальшого розвитку дитини. Описано розвивальний експеримент, спрямований на розвиток модально-специфічної пам'яті в першокласників, у якому дана докладна характеристика етапів, завдань, за допомогою яких він реалізовувався. Обґрунтовується можливість розробки такої програми для дітей різних вікових категорій. The article characterizes modally specific memory; analyzes its role in the process of child’s cognition and further development. It describes a developing experiment aimed at development of modally specific memory of first-formers, the article giving detailed characteristics of stages and tasks of this experiment. The author substantiates possibility of developing such a programfor children of different age. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12247 |
Розташовується у зібраннях: | 2010 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Buzhynska.pdf | 85.86 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.